Te lenen spullen

Lenen van de boor
De bewonersvereniging is in het bezit van een boor die geschikt is om gaten in de betonnen muur van het complex te boren. De boormachine kan worden gereserveerd tijdens het spreekuur bij de bewonersvertegenwoordiger, of door het sturen van een e-mail naar de bewonersvertegenwoordiger.

Wanneer de boor is gereserveerd vóór maandagmiddag 17.00 uur kan hij tijdens het spreekuur van die dag worden opgehaald. Bewoners moeten een leenovereenkomst tekenen, een kopie van hun identiteitsbewijs inleveren en een borg van € 50,- betalen. De boor moet aan het begin van het volgende spreekuur weer worden terugbezorgd (indien dit niet gebeurt, zal er € 25,- van de borg worden ingehouden). Voor een kapot onderdeel van de boor (zoals een boortje) zal € 5,- in rekening worden gebracht.

Lenen van de hogedrukreiniger
De bewonersvereniging is ook in het bezit van een hogedrukreiniger. Deze kan, evenals de boor, worden gereserveerd bij de bewonersvertegenwoordiger via email. Wanneer de hogedrukreiniger is gereserveerd vóór maandagmiddag 17.00 uur kan hij tijdens het spreekuur van die dag worden opgehaald. Bewoners moeten een leenovereenkomst tekenen, een kopie van hun identiteitsbewijs inleveren en een borg van € 50,- betalen. De hogedrukreiniger moet aan het begin van het volgende spreekuur weer worden terugbezorgd (indien dit niet gebeurt, zal er € 25,- van de borg worden ingehouden).